Vítejte na stránkách obce Obec Trotina, chcete si nastavit zobrazení:

Články

Krizová linka RIAPS Trutnov: 702 256 762
Krizová linka RIAPS Trutnov: 702 256 762
  • Mgr. Jana Saifrtová
  • 6

Centrum duševního zdraví RIAPS Trutnov v tomto roce rozšířilo své služby o Telefonickou krizovou pomoc. Jedná se o sociální službu registrovanou dle zákona č. 108/2006 Sb. Cílem této služby je pomoci klientovi prostřednictvím telefonického rozhovoru s vyškoleným pracovníkem vyřešit jeho nepříznivou sociální situaci, najít zdroje podpory v rodině a přirozené komunitě, podpořit dovednosti klienta při řešení nepříznivé situace a předcházet dalším situacím, které by mohly představovat ohrožení zdraví a života. Velkou výhodou této služby je úzká návaznost na další sociální a zdravotní služby poskytované v CDZ.


A jak konkrétně služba funguje?

Služba je tu pro Vás nepřetržitě 24 hodin denně. Jsme připraveni Vám naslouchat, poskytnout informace, hledat společně s Vámi cestu, jak nepříznivou situaci zvládnout. Můžete se na nás obrátit například pokud: Prožíváte složitou situaci a potřebujete si o tom promluvit? Máte obavy o své duševní zdraví? Trpíte duševním onemocněním a potřebujete se zeptat? Trápí Vás úzkost, smutek, zažíváte něco, s čím si nevíte rady? Potřebujete o své složité situaci s někým mluvit? Cítíte se osamělí a potřebujete pomoci najít cestu k druhým? Pečujete o duševně nemocného a potřebovali byste si o tom promluvit? Potřebujete pro řešení své situace informace? Potřebujete pomoci se zprostředkováním nějaké služby? Pokud budete souhlasit, pomůžeme Vám i zprostředkovat potřebnou pomoc. Váš věk ani místo, odkud voláte, není rozhodující. Budeme rádi, pokud budeme vědět, s kým mluvíme, není to ale podmínkou. Službu můžete čerpat i zcela anonymně nebo si např. určit nějakou přezdívku, kterou budeme užívat.

Pracovníci jsou vázáni povinnou mlčenlivostí. To znamená, že bez Vašeho souhlasu nebudou žádné informace z rozhovoru s Vámi s nikým dalším sdílet. Výjimku tvoří situace, ve kterých jsou ze zákona povinni jednat.

Služba je poskytována zdarma. Volající hradí běžnou cenu telefonního hovoru. Pokud Vám finanční situace brání v tom, abyste mohli čerpat službu, upozorněte pracovníka a požádejte ho, aby Vám zavolal zpět. Maximální doba 1 hovoru je 60 minut. Službu můžete využít opakovaně, pokud je to nezbytné.

lánku

číst více
Trotina má nový web
Trotina má nový web
  • Martin Stránský
  • 390

Nová webová stránka obce cílí na Vás, na občany. Co nového Vám přináší, jaké jsou její hlavní výhody? To se dozvíte v tomto článku.

Hlavní výhody nového webu jsou:
- dostupnost ve všech zařízeních
- aktivní informování obyvatelů
- splňuje platnou legislativu
- lidem na úřadě usnadňuje práci

číst více
obrázek nenalezen
Nabídka služby denního stacionáře ve Dvoře Králové
  • 155

Zjišťování zájmu o novou službu denního stacionáře ve Dvoře Králové n.L. Pokud potřebujete pomoci s rodinným příslušníkem, který vyžaduje celodenní péči, prosím vyplňte dotazník, který najdete na adrese:

https://www.survio.com/survey/d/A7T0W5J8B9S4Q9G4M

Dále je možné ikonu souboru dotazník stáhnout v sekci Radnice/Dokumenty, formulář/Odbor školství, kultury a sociálních věcí: https://www.mudk.cz/cs/radnice/dokumenty-formulare/odbor-skolstvi-kultury-a-socialnich-veci-sks.html

Vyplněné papírové dotazníky doručte prosím zpět na adresu Farní charita Dvůr Králové nad Labem, Erbenova 2355 nebo je můžete odevzdat do připravené schránky na recepci Městského úřadu Dvůr Králové nad Labem, nám. T. G. Masaryka 38.

Dotazník je třeba vyplnit a odevzdat do pátku 31. července 2020.

číst více
aktualizováno: 1. 1. 2020 00:00, Martin Stránský